Wedding!

Har fortsatt att fippla med bilder nu i några timmar så nu kommer lite bröllopsbilder. Hade tänkt att dokumentera hela helgen, men hann bara lite på fredagen och tidigt på lördagen, sen blev det stressigt! Men det var kul stress, vi hade roligt i köket :) Och sen när festen började efter middagen och man kunde stressa ner lite så kom Minttun fram och då glömde jag av kameran och dansade i bara fötter med massa konfetti överallt, mycket kul :) Hentiläs är bäst! Och så var det inte så dålig utsikt ibland heller om man säger så ;)


På fredagen var det massa fix, här med brudbågen. Jag sprayade massa löv och kottar och bågen blev finfin!

'
Såhär såg det ut i festlokalen dagen innan, det var uppskattad pizza och Viktor lekte heartbreaker ;)


Såna här fina bilder fanns lite överallt, Erika och Henrik som barn och nu ihop :)


Såhär såg jag ut innan jag efter vigseln sprang till lokalen och bytte om till serveringskläder. Tog inga bilder på dem, men jag tyckte jag passade rätt bra som servitris ;)


Viktor var stilig som få och Alex hade väldigt fin och färgglad klänning på sig (BOOBIES!) Haha :p


Blev inte så många bilder i kyrkan för jag hade bara mobilen med mig, men brudparet var så fina och lyckliga när de gifte sig och jag tror de hade en riktigt underbar dag :)

Hektisk och kul helg som gick på ett kick. Älskar bröllop! Frida, dags snart?... Hehe ;) Later!

Kommentarer
Postat av: Frida

That will be the day... Han friar ju aaaaaaaaaaldrig! Älskar när du uppdaterar!

2010-10-02 @ 14:40:43
Postat av: Frida

Gud vad fina klänningar ni fick ta i :) Super fina i dom var ni med! Kramar!

2010-10-02 @ 14:46:25
Postat av: Sofia

Well thank you ;) Du får hinta massor när han är hemma, typ gå runt och nynna bröllopsmarchen haha :p

2010-10-02 @ 19:14:50

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥