Wicked Wednesday

Tog en trip till Hedbo i eftermiddags och kom hem för en stund sen. Försökte hjälpa Oskar att plugga till hans geografiprov och det slutade med att jag stod och skrek på honom att "det är Gibraltar sund och Berings sund, GAAAAH!!" lite lätt frustrerat. Imponerad av mig själv att jag kunde alla floder han skulle kunna, Ganges, Donau, Mississippi River, Nilen och Amazonas, bara utifrån var de låg på en världskarta utan linjer. Det kunde jag fan inte i sjuan, det var nog det enda jag hade fel på på geografiprovet då :p Försökte fånga skitungen på bild också, men det var nog fan svårare än att försöka få honom att fatta var sunden låg:


Fick ta en snabb paparazzibild över axeln när han inte såg mobilen :p


Såhär såg jag ut idag, checka mina höstnaglar so purdy :)

Imorgon står det skola på schemat och så ska mina katter nog flytta härifrån. Förhoppningsvis till min mormors bröders gård, men det får vi se imorgon. De mår inte bra här i en liten etta i alla fall. Still kinda sad though. På fredag eftermiddag och helgen blir det Trollhättan, woho!
Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥