21:52:19

Det har varit ganska skönt att ha en helt nykter helg faktiskt. Första gången sen i våras, vilket i sig känns ganska sjukt. Man har inte haft den där dödliga segheten som man brukar ha på söndagar, idag har jag orkat med att färga håret, dra till Visko, varit på hedbo och färgat morsans hår och sen bara tagit det lugnt hemma utan att ta eftermiddagsluren/lurarna jag annars har som tradition på söndagar. Kanske kommer jag i säng i någorlunda normal tid idag? Förhoppningsvis, jag kämpar ju med att få normala rutiner och det går sakta framåt. Känns bra. Snart kanske jag är som alla andra; sover åtta timmar, jobbar/pluggar, städar, fixar alla ärenden och annat utan att gå runt och känna mig som en zombie eller annan levande död varelse.

Färgade som sagt håret igen idag, den andra röda blev väldigt rosa i längderna efter en hårtvätt så jag slängde i en annan intensiv röd-hårfärg. Trivs väldigt bra i färgen för den lyser varmt, klart och höstigt i solen. Lite svår att fånga bra på bild dock, med blixt så ändras den lite och utan blixt så blir det inte helt hundra heller. Men dagens blandade bilder får väl illustrera någorlunda hur jag ser ut nu.



Vink, vink ;)

Godnatt mina fina, nu ska jag varva ner. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥