22!

 

Grattis till mig själv! Hela 22 år gammal nu, känns knas. 21 kan jag förstå och 23 likaså, men just 22 känns som en rätt underlig ålder. Jaja.

För att fira detta så håller jag just nu på och städar som en tok. Fy faaaaan, va jag skrubbar och fejar, välbehövligt när man inte har en enda sak i lägenheten på sin rätta plats. Kommer bli finfint sen, men sheisse vilket arbete! Har på massa musik och dansar runt samtidigt för att göra det hela lite roligare. Cleaning party!

Som belöning för det hårda slitet så ska jag se True Blood och ta en lång dusch sen, wunderbart. Dags att återvända till disken..

 

 

Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥