♥ Autumn ♥

Jag har sällan haft sån längtan till hösten som jag har i år. Rutiner, skola, resor, fina färger i både håret och naturen, krispig luft, varma kläder, ljus tända, kopiösa mängder tedrickande (och vin såklart, men det känns ganska självklart hehe), mys mys mys. Sen tankarna på att det regnar, blåser kallt, man måste vakna tidigt och sova tidigt, diska massa tekoppar (och vinglas) och ta bort stearinfläckar tycker jag att man kan skjuta bort, bara positivitet här.
London och Alicante skall besökas med bara veckors mellanrum, helt awesome ju. Kommer att bli alldeles utfattig, men det är ju ett ganska vanligt tillstånd för mig så det skiter jag i. Får leva på upplevelser och nudlar.




Nu ska jag sluta drömma och fortsätta med min hemmafrusöndag. Tvätt, städ, diskning och knopputbyte pågår för fullt. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥