Bästival!

Med bara några få dagar kvar till årets höjdpunkt så ska jag lägga upp mina val inför Way Out West, mest för Emelie såklart så att vi kan bestämma vad vi ska se. Let's do this! Här är de jag mestadels vill se i Slottskogen, vissa viktigare än andra och många andra finns på gå-runt-och-lyssna-lite-på-i-bakgrunden-listan:

Fredag:
  • 13:00 - Edward Sharpe and the Magnetic Zeros
  • 14:00 - The Avett Brothers
  • 18:30 - Fleet Foxes / 18:45 Santigold
  • 19:45 - Robyn
  • 21:00 - Thåström
  • 22:15 - Prince
Lördag:
  • 16:40 - Noah and the Whale
  • 18:00 - Wiz Khalifa
  • 21:10 - Tiesto
  • 22:30 - Kanye West

Sen finns det ju klubbgigen och bio oxå, men dem kan man ju bestämma sig om sen. Kommer bli awesome!

Lite random pics från förra årets bästival för att avsluta detta inlägg:




Längtar!

Later!



Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥