Herrejesus!

Hemkommen från en helt underbar, euforisk, galen, chillig, fantastisk Way Out West-helg! Jag har dansat mig svettig till Tiesto, hoppat sönder kroppen och sjungit rösten trasig till Kanye, druckit vin bland miljarder människor med awesome musik i bakgrunden, suttit under träden och kollat på alla dessa miljarder människor, sett Thåström göra en helt grym konsert (Emelie stod med korsade armar och uthärdade). Kroppen är helt slut nu, har svinigt ömma axlar och stela vader, men vad gör det? Massa allmänt underbarhet gör fan Way Out West till bästa festivalen nånsin, kommer lätt dra dit nästa år igen. Och året efter det. Och året efter det året.

Stort tack till Toppi och Kippa för att vi fick sova där!

Har massa bilder och några videor att gå igenom, men här kommer några.



Galendans till Tiesto


Sittpaus i väntan på Thåström


Herrn själv. Oj oj oj... Jag säger då det.




More to come, när jag orkar. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥