Måndag hela veckan. Eller bara idag.

Skolan har börjat igen, märks av på kvällarna då jag är sjukt trött. Jag har även en galen förkylning som gör mig seg, men den ska väl förhoppningsvis ge med sig snart. Försöker hålla mig vaken efter skolan så jag kan lägga mig i normal tid utan att vakna mitt i natten och inte kunna somna om, så snart är det sängdags för mig. Förövrigt kan jag inte säga så mycket om skolan mer än att jag är glad att den har börjat igen, det är ju kul att vara social på dagarna. De nya verkar helt ok, inget utöver det vanliga. Blir nog finfint.

I helgen var jag i Vbg med finaste tjejerna och vi firade Louise med middag, vin och musik. Awesome! Här kommer ett bildregn som talar några tusen ord. En nerdränkt Louise, en överförfriskad Ems som dansar vid småstugan, massa mys. Den jäkla fina stugan vill jag ha i min ägo!





Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥