We think you're a joke, shove your hope where it don't shine

Jag har idag märkt av att hjärnan inte riktigt tycker om att bli halvt sprängd i bitar av hög bas i två dagar, har en rätt rejäl huvudvärk må jag säga. Men vad offrar man inte för musiken så säg? Jag har en förkylning på g också, inte så kul inför skolstarten. Ska vila bort den har jag tänkt och ta en promenad om en stund så jag får frisk luft i systemet.

Idag har jag inte gjort annat än att sova och slötitta på olika serier. Dricker massa kaffe nu så jag kan få lite ny energi inför kvällen, har många borden jag bör ta itu med. Fixa hemmet så det är fint inför torsdag, lägga in kläder i garderoben, packa upp väskan, leta upp lite skolprylar och sådär. Lyssnar på musik nu istället, inte bra för huvudvärken, men bra för danssjälen. Santigold såklart, gosh she's good.


Här får ni en liten video från wow, när jag och Ems efter lite vin satt och lyssnade (och sjöng med) på Wiz Khalifa haha. Hög bas så det är lite skränigt, just so you know.




Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥