Oscars! Grattis! Blondie!

Sitter hemma hos Emelie nu och kollar på Oscarsgalan, yay :)
Vi har käkat grönsaker och dipp, helt besatt av det nu för tiden. Börjar bli riktigt trött, men det är mååånga timmar kvar innan jag får sova. Skola först..

Filip och Fredrik förstör nästan galan med sina skitkommentarer som de gärna lägger precis när det händer viktiga saker, fuck off and die till dem. Men älskar galan ändå, its the Oscars bitches! Några bilder nedan, är blond nu förresten :p Haha, känner mig lite mer iq-befriad varje gång jag ser mig själv i spegeln.


Man ser att jag är jävligt trött. Men jag ser i alla fall inte lika hög ut som James Franco just nu hehe.

Det är nu den 28 februari och det betyder att Friday fyller år, woho! Grattis! Skriver inte ut din ålder av känsliga skäl, men kan ju nämna att hon är 12 år äldre än mig och jag fyller 22 i år. You do the math ;) Ha en awesome dag, systra mi.

Later!

Kommentarer
Postat av: Frida, Din SYSTER!

Hörru, din lilla skitunge ;) 34 är ingen ålder! Kom igen sedan, när jag är 60.... Såhär blond har du väl aldrig varit innan????? Coolt iaf! Nu blir jag än mer sugen på att göra mitt hår blondare! Jag hade en ok dag igår, nothing more, nothing less. Lilly hade ju 40 graders feber, säger ju en del... :( Kram!!

2011-03-01 @ 17:33:17

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥