Happy Birthday! Och hårfunderingar. Hmm..

First of all så vill jag säga GRATTIS till Fanny som nu den 15 februari fyller åtta år! Jippi! Hoppas du får en finfin dag lilla sötnöt :)

Second of all; sitter och kollar på bilder på datorn och både förfasas över vissa och gläds över andra. Alex fjortisbilder är rätt roliga må jag säga. Och det finns ju ganska många av dem. Väldigt många faktiskt och de flesta ser exakt likadana ut. Lite mer plutmun ju längre fram i bildserien man kommer kanske.
Förfasas över bilder på mig själv, fy fan ibland alltså. Vill svälja en kapsel cyanid då och då. Men ska träna inatt istället, dumt att ha ångest för gårdagen som man inte kan ändra på, bättre att fokusera på morgondagen.

Har hittat nästa hårprojekt bland bilderna också, vill ha tillbaka min originalfärg som den är under sommaren + lite blonda slingor. Då slipper jag utväxten och slipper tänka på att köpa hårfärg. Ungefär som håret ser ut på dessa bilder vill jag ha det framöver:


Nåt sånt, lite mindre orange kanske. Fräknar hade suttit fint också.

Gillar att se hur långt hår jag hade innan jag choppade av det, lookie här:



Ojoj.

Nu ska jag chilla vidare och kanske plåga kroppen ordentligt med cykeln och hantlarna. Slänger nog in ett långt avsnitt stretch också, älskar att dra ut kroppen så mycket jag kan. Mitt projekt att klara av att gå ner i brygga igen går vidare, blir vigare för varje gång jag tränar and I love it :) Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥