You cant carry it with you if you want to survive

Eftersom jag har lov en vecka (praise the lawd) så kan jag vara uppe inatt och kolla på The Grammys. Fun times. Ska sova, kolla oscarsfilmer, sova, promenera, sova och förhoppningsvis festa under min lovvecka. Sa jag sova? Det ska jag göra i alla fall.

Igår var det lite kalas för Fanny-Bunny som fyller åtta på tisdag. Det firade jag genom att ramla i trappan innan vi skulle åka därifrån så nu har jag ett stort blåmärke på ryggen och hela högra armbågen är blå. Efter fallet så kollade jag på mello med familjen och drog sen hem. Lugn helg.
Idag har jag kört lite (kommer aldrig få körkort) och sen har jag slappat på hedbo igen, kom hem vid niotiden. Ska nog kolla på nån film snart, sen vänta på att klockan blir två och det är dags för showen. Älskar award shows. Ingen nyhet där inte.

Fattar inte att Fanny blir åtta på tisdag, hon föddes ju när jag gick på högstadiet! Känner mig sjukt gammal... Hon är nog glad dock att hon blir äldre, den ungen är född för att bli tonåring hehe. Love that kid. Crazy cute.

Förövrigt har jag lyssnat sjukt mycket på Florence + The Machine idag. Hoppas hon blir bokad på nån av festivalerna jag ska på. Har haft massor med vår och sommar-längtanskänslor nu när det har varit sol och dagarna blir bara ljusare och ljusare. Underbart! Det finns hopp, snart är den underbara tiden här.



Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥