Zup?

Sitter i skolan och har svenska, ska göra ett arbete om nordisk mytologi. Jippi. Eftersom jag sov två timmar inatt för att jag var pigg och kollade på Super Bowl istället så är jag trött nu. Inget ovanligt på måndagar dock. Slutar fyra så då ska jag hem och sova tror jag. Måste dock göra hela mitt naturarbete tills imorgon så jag och min arbetspartner kan börja med powerpointen till redovisningen, så jag lär väl vara uppe inatt också. Tur att man har lov nästa vecka, ska sova ihjäl mig.
Resten av veckan så har vi massa arbete med kongressen, vi övade lite innan lunchen på att gå upp i talarstolen och läsa våra utlåtanden i mikrofonen. Gick mycket bra, jag blir bara bättre och bättre på muntliga framföranden och avlider inte innan jag gör dem. Framsteg kallas det.

Det känns som att den här veckan kommer att gå på fem röda sekunder för att vi har så pass mycket att göra i skolan, gött när det är så för då kommer lovet snabbare. Långa dagar blir det, som att jag inte redan har påsar under ögonen och värre lär det bli. Sofia goes Zombie-stylin'. Zombie is the new black.

Nu är det kaffedags, so... Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥