Fredag morgon

Sov några timmar på kvällen igår så jag har varit uppe sen elva, knasiga sovtider är ju lite min grej. Har organiserat mitt badrum då jag köpte några grejer på IKEA i tisdags för detta användningsområde. Kastade massa saker, buhu.. Men jag var tvungen att vara hård mot mig själv, används det inte så ofta så ska det kastas för att inte ta upp plats. Har insett att jag har sjuuukt mycket skönhetsprylar ändå! Nu blir det nog köpstopp ett tag. Kanske.

Jag har nog haft den mest rastlösa veckan på åratal, har varit sjuk och inte orkat göra något, men ändå har jag velat iväg iväg iväg! Ni fattar inte hur uttråkad jag har varit, helt outhärdligt ibland. Gosh. Lyssnat på musik kanske 15 timmar per dag. Tvättat också, fast det var ju bara nån timme. Men nu är jag frisk och i helgen ska jag festa, med vem och var vet jag inte ännu, men måste göra något kul! Annars avlider jag, seriöst. Rastlöshet är en dödlig åkomma enligt mig. Inte vetenskapligt bevisat ännu dock.

Nu ska jag kolla på nya Jersey Shore och se vad dagen har att erbjuda. Kollade på senaste greys innan också, yay it's back! Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥