Jag hör inte mitt eko slå mot gatan

Chillar på soffan efter dagens största kraftansträngning; att betala den största summan i räkningar någonsin för mig, fy fan. Inte kul alls. Men nu är det gjort, allt betalt och det blir en fattig månad framöver... Tur att man har roliga saker framför sig, Trollhättan och lov snart. Får väl dra igång med viknedgången på full fart nu så slipper jag köpa mat :p

Skoldagen var kort idag och vi satt fem pers och bara pratade och skrattade istället för att skriva ett tråkigt utlåtande. Det får vi göra imorgon istället. Efter skolan imorgon ska jag hämta saxen från mamma (får.ej.glömma) och sen nångång på eftermiddagen så drar jag och Ems till Louise äntligen. Party like there's no tomorrow! Och massa tjötande och chill, kommer nog bli mycket bra det här :)

Ska bli så gött att komma ifrån Mark ett tag, få lite miljöombyte. Alltid välbehövligt så man får lite extra energi såhär mitt i vintern. Den här gången ska det förhoppningsvis inte ta fyra timmar för oss att komma dit heller hehe.

Nu ska jag sega framför datorn en stund till och sen hoppa över till sängen och sova nångång, helst inte vid fem som igår.


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥