Lista

Vad var din största framgång 2010?

Att jag tvingade mig själv (och andra tvingade mig också) att ringa till läkarvården så jag kunde ta tag i min jävla panikångest. Det ledde ju till att jag kom till skolan jag går på nu och för första gången på skitlänge har jag en studiesituation jag faktiskt trivs med. Tänka sig.


Största misstaget?

Att jag inte ringde tidigare kanske. Men jag ångrar aldrig något jag gör så jag tycker inte jag gjorde speciellt många misstag förra året.


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Psykiskt sjuk hehe. Inte så mycket fysiska sjukdomar dock, jobbiga förkylningar bara.


Bästa köpet?

Alla grejer till lägenheten och allt smink jag har köpt. Smink är bra grejer ;)


Vad spenderade du mest pengar på?

Se ovan. Och lägg till alkohol kanske.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Japp, att det gick så fort med medicinen och att jag kunde va hemma sjukskriven hela sommaren så jag orkade med att börja skolan på hösten. Och att det gick så lätt att komma in i klassen och att jag vågar prata på lektionerna och säga min åsikt. För det gör jag. Ofta. Hela tiden faktiskt :p


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Alla låtar från artister som var på Way Out West. The National, Mumford, Håkan... Och alla sommarplågor; Alors on danse, We no speak americano.. Och såklart Cha Cha Slide haha!


Var du gladare eller ledsnare 2010 jämfört med tidigare år?

Både och antar jag. Men mest gladare, jag är fan nästan alltid glad. Förutom denna veckan... Har tröttnat på att vara med mig själv hela tiden så det ska bli gött att börja skolan igen. Yes I just said that. Crazy.


Vad önskar du att du gjort mer?

Jag gillar inte att se bakåt, jag tittar hellre framåt. Så i år önskar jag att jag vågar göra exakt det som jag vill göra i vilken situation jag än befinner mig i. Inga hämningar alltså. Good luck world.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Nothing.


Hur tillbringade du julen?

Hos morföräldrarna med maaassa släktingar, precis som det ska va. Trevligt värre.


Blev du kär under 2010?

Bara kär i mig själv. Det ska förhoppningsvis ändras i år. Inte att jag ska sluta vara kär i mig själv, utan att jag ska bli kär i någon annan. Också.


Favoritprogram på TV?

Inte på tv, men i datorn ;) Hmm, alla vanliga; True Blood, Greys, Himym, House, Modern Family, Vampire Diaries, Pretty Little Liars, massa andra.


Bästa boken du lästeunder förra året?

Tror inte jag läste en enda bok. SKANDAL!


Största musikaliska upptäckten?

Har väl ingen allra största upptäckt, har lyssnat på så mycket musik att jag inte kommer på nåt. The National kom ut med nytt album som var underbart, Kanyes senaste har jag lyssnat på galet mycket och så har jag hittat massa mindre band som är bra.


Något du önskade dig och fick?

Har typ fått allt jag velat ha, på ett eller annat sätt. Mitt liv är underligt på det sättet.


Något du önskade dig men inte fick?

Nja, vette fan.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Var på grisfest och när klockan blev min födelsedag så sjöng bandet för mig så det var väl rätt trevligt. Sen va jag bakis också. Kommer knappt ihåg exakt vad jag gjorde.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Att Sverige hade röstat bättre och allmänna småting som jag inte orkar nämna.


Vad fick dig att må bra?

Musik, folk, sommar...


Vilken kändis var du mest sugen på?

Umm... Typ Ian Somerhalder kanske. Han är snygg han ;)



Vem saknade du?

Louise som bestämde sig att fly Assberg för Trollis. Men vi har ju setts rätt ofta ändå :)


De bästa nya människorna du träffade?

Folk i skolan och lite annat folk.


Mest stolt över?

Mig själv, som alltid.


Högsta önskan just nu?

Att jag gör 2011 till bästa året hittills. Det är bara jag som kan avgöra om det blir bra eller ej genom mina gärningar så det är bara att kämpa på! Men jag känner på mig att det kommer blir bra, det ligger i luften... ;)



Nu ska jag fixa mig för Horredåkning, där har jag hört att det blir färskt bröd och sällskap. See you later bitches!

Kommentarer
Postat av: far

don´t call me bitch

2011-01-09 @ 22:31:14
Postat av: Sofia

Haha jo :p

2011-01-10 @ 02:12:30
Postat av: Frida, Din Syster!

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-20 @ 20:22:11

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥