we should swim in a fountain

Hej alla små troll ute i blåbärsskogen, hittar ni nåt skydd för vintern? Bra, det gläder mig.

Idag har varit ännu en skrattfylld dag på tokskolan i ingenmansland. Vi äro lite flum/knas/störda/allt annat under våra skoldagar nuförtiden. Mycket trevligt. Misstänker att kökstanterna lägger olagligheter i kaffet, konspiration... Rolig sådan dock.

Efter den långa skoldagen åkte jag till Hedbo där jag var med familjen ett slag. Samah kom även över en stund och så drog vi till Hemköp och sen kom jag äntligen hem efter tretton timmar på flykt från min kaoslägenhet. Väldigt mycket lådor och annat som inte är på sin rätta plats. De får hitta hem imorgon, nu orkar jag inte hjälpa dem.

Dagens Sofia:



Nu ska jag slöa tills jag slocknar. Imorgon kommer Oscarsnomineringarna! Och massa avsnitt av diverse serier, ska vakna tidigt och kolla på något av dem för att starta dagen på ett trevligt sätt.
Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥