Hello Mofos

Men hello, long time no see igen. Borde få igång blogglusten nångång, men vi får se. Jag har den inte helt enkelt. Tur att den finns kvar i alla fall så om lusten nånsin finner sig så är det ju bara att skriva.
Idag måste jag städa ihjäl mig, ser fram emot det sååå mycket. Ska dricka helt sjukt starkt kaffe nu så får vi se när jag börjar. Antagligen på natten, det är ju då jag är som piggast som vanligt. Blir skönt efteråt när allt är fint, men nu känns det bara skit. Vill ha städhjälp! Det ska jag fan skaffa när jag blir äldre hehe.
Speaking of getting older, snart fyller jag år. Samma visa varje år, fy fasiken. Menmen, 22 är väl inte så farligt gammalt antar jag. Intalar jag mig i alla fall. Något positivt med att tiden går är ju att skolan börjar snart igen, mindre än en månad kvar nu. Can't wait! Massa nytt folk att lära känna, hoppas det kommer många bra dit. Ok, ska jag vara ärlig så hoppas jag det kommer lite eyecandy ;) Vi får väl hoppas på det bästa haha.

Imorgon ska det bakas i Kinna inför Alex kakkalas på söndag. Jag ska göra cake pops för första gången! Ska bli kul, de är ju så söta. Om de smakar bra är mindre viktigt, utseendet är ju det viktigaste som man vet. När det kommer till kakor då, annars bryr jag ju mig inte alls om utseende. Inte alls. Nej nej, bara insidan som räknas. Mhrrmm...

Eftersom jag aldrig uppdaterar här så kan ni gå in på min tumblr istället : http://shentila.tumblr.com/. Mycket lättare att uppdatera den så den får nya bilder och annat nästan varje dag. Roligt!

Nu får jag väl fortsätta hälla i mig kaffe så jag blir pigg nångång.


Fanny på Koster

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥