Boring boring

Sitter i skolan och tråkar, väntar på bussen som vanligt. Fy fan för att få vänta så jäkla länge så många dagar i veckan, man kan ju gå under av mindre. Men men, jag ska väl inte klaga om det är mitt största problem idag. Snart är man härifrån och då är det helg. Igen, sheisse va fort veckorna går!

Tråkig skoldag, alldeles för lite att göra för mig som redan gjort allt jag behöver för några veckor framåt. Känns som att man bara kommer hit och sen helt plötsligt ska man hem igen. Inte likt mig att klaga på för korta skoldagar, vad har hänt?

Ska, när bussen äntligen kommer snart, åka till Alex och fixa hår och så hörde jag nåt om kaffe och kaka och det tackar man ej nej till såhär på en fredag. Hoppas dagen blir roligare än den varit hittills, behöver skratta lite. Jaja, nu ska jag dra mig långsamt mot busskuren.. Små små steg.

Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥