Happy? Well, soon I will be

Har fått svar från CSN! Efter fyra veckors smärtsam väntan så ska jag nu skicka in en blankett som skolan ska fylla i om studieresultat från förra året, sen bara vänta på att pengarna kommer. Hoppas hoppas hoppas att allt går fortare än ljusets hastighet (vilket det aldrig gör med csn, men ändå) så allt kan lugna ner sig och mitt begynnande psykbryt kan försvinna. Ingen mer ångest i höst! Kommer nog inte se en rök av pengarna då jag har några tusen utgifter att betala, men det kommer kännas så gött när allt är över. Nu kan jag snart äntligen ha ett normalt liv med rutiner, skola, hushållsunderhåll, sömn och annat som jag ska kämpa med att lära in totalt. Woho!

Känner mig så lättad nu. Har fortfarande några bördor på mina axlar, men den allra största är försvunnen och inom tid ska också de andra förflytta sig från axlarna och begravas i ett svart hål för att förhoppningsvis aldrig återkomma.

Måste sova snart för jag ska upp tidigt, långt före tuppen så jag kan ta en runda till hedbo innan jag tar bussen till skolan. Känner mig dock ganska upprymd så vi får se hur mycket sömn det egentligen blir.

 

Just det; höstfesten. Kom hem vid fem på morgonen efter en till en början väldigt rolig fest som blev till ett evigt barnvaktande av en vuxen människa som betedde sig som en treåring fast tusen gånger värre och massa annan skit som hände. Men jag fokuserar på det roliga, vi vann klasskampen, jag lärde känna nya människor, dansade magdans och massa annan dans till riktigt bra musik och jag hade det kul i många timmar i alla fall.

Later!

 


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥