Sleepytown

Åh, tänk att vakna helt utvilad på en måndagmorgon innan skolan. Att ha fått sova åtta timmar på raken. Bara helt vanlig sömn, behöver inte ens vara en riktigt bra sömn utan bara en helt vanlig. Det är min högsta önskan just nu. Eller nja, att CSN ska göra sitt jobb och ge mig mina pengar är fan viktigare än sömn just nu, men sömn kommer väl på en värdig andraplats. Silver är finare än guld ändå.
Jag visste att den sista koppen kaffe på kalaset igår var en dålig idé. Trodde väl att det inte skulle göra så mycket eftersom den dracks flera flera timmar innan jag skulle försöka sova, men jag kan inte ta några såna risker har jag märkt. Från och med nu; inget kaffe på söndagar! Inte ens en liten minut av vila fick jag och måste alltså genomlida veckans längsta dag, med skola och höstfest på schemat, helt svintrött. Bu-freaking-hu.
Jaja, inget jag inte gjort förr. Bara att halsa kaffe och försöka att inte bli alltför hyper för då kan det finnas risk att klassen skriver in mig på mentalsjukhus. Har en förmåga att bli lite udda när jag inte har sovit. Mer udda än vanligt...ja, ni förstår. Farligt läge.

Dags att hoppa in i duschen och sen försöka sminka över de tiokilospåsar som fastnat under ögonen. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥