Söndag

Tvättar just nu från 18-21 flera tusen kilo tvätt, känns det som i alla fall. Ska försöka tvätta upp allt och rensa garderoben samtidigt så när allt är torrt ska jag vika in allt jag äger och har så jag får ordning på torpet. Mellan tvättstugebesöken ska jag plocka upp i resten av lägenheten, måste ju passa på när jag ändå är igång. Satsar på att städa slut på kroppen så jag kan somna i en nybäddad säng före tolv. Söndagsnätter är de värsta för mig när det gäller sömnen så om jag är helt slut kanske det funkar bättre.

Imorgon är en lång skoldag och på tisdag ska vi till Borås och se en föreläsning på kvällen så då kanske jag också är trött när jag kommer hem. Hoppas därför på tre kvällar i rad med någorlunda lång (för mig) sömn, får se om det går vägen. Håller tummarna!

Eftersom allt är helt upp och ner i mitt liv just nu så orkar jag inte skriva mer om det. Det enda jag bryr mig om är att komma till skolan varje dag och sköta skolarbetet, allt annat är inte viktigt. Eller, viktigt som fan är det ju, men om jag fokuserar för mycket på det som är fel så kommer jag att gå under och ligga nerbäddad i en otrevlig depression ett tag. Allt löser sig. Allt löser sig. Allt löser sig. Livsmottot får jobba hårt nu.

Jag är så oerhört tacksam att jag har en helt galet underbar familj och fina vänner som bryr sig om mig. Utan alla människor som försöker hjälpa mig med mitt kaotiska liv hade jag inte klarat mig. Så tack till er, uppskattar ALLT oändligt mycket. Love <3



Nu ska jag fortsätta mastodontfixeriet. Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

like you too

2011-10-01 @ 11:49:29
Postat av: Anonym

puss på sjärten!

2011-10-02 @ 12:42:43
Postat av: Anonym

älskar dig sötnos!

2011-11-22 @ 22:17:57

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥